dimecres, 23 de febrer del 2011

Abús de poder i tràfic d’influències

Confirmat:
definitives són les proves que en aquests moments tinc a les meves mans.

Avui, i després de dos anys d'investigacions, tinc a les meves mans unes fotografies reveladores que inculpen directament al President Víctor Bosch en un delicte aberrant.


Sóc conscient que aquestes acusacions són d'una gravetat terrible. I vull confessar que no les faria públiques si no tingués la certesa de la qualitat i fiabilitat de les meves fonts. Qualsevol altre periodista, amb una trajectòria més curta, hauria frisat per desvetllar el contingut del cas "Desclassificats" amb la primera sospita.

El meu treball d'investigació no busca la notorietat, va en la recerca de la veracitat de la notícia. Han estat 2 anys des que el primer document em va arribar a les mans per error, i a partir d'aquí he estirat un fil, cada vegada més embolicat, que ha acabat esquitxant fins al President del Govern. I de quina manera!

De res serviran els desmentits, les acusacions d'oportunisme i les calumnies que a partir d'avui pugui rebre. Tinc un programa de televisió, —"La Butaca",— i un espai per a vostè, Senyor President. El convido a venir i a explicar-se, a revelar-nos la veritat. No un conte de fades, o la seva visió del que és veritat, sinò l'autèntica certesa de l'assumpte.

I si vostè no l'explica, aleshores ho faré jo, i emetrem, en directe, les fotografies que l'inculpen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada