dilluns, 28 de febrer del 2011

Líders d'opinió, la versemblança

Quin és el paper dels líders d’opinió? Des de fa temps que se m'en considera un i crec fermament en la responsabilitat que tenim cap a la societat. Per aquest motiu sempre he intentat ser una professional rigurosa, seriosa i implacable. Mai no m'he venut als interessos polítics o comercials i em considero independent i insubornable. Degut a la meva responsabilitat envers el públic tot el que escric en aquest bloc està basat en les meves investigacions.

El que tinc entre les mans és moralment denunciable i tard o d’hora havia de sortir a la llum, especialment tractant-se del nostre President Bosch. Així doncs, tinc el deure d’escriure sobre el tema. No és per cap afany de protagonisme, és pel deure moral i ètic de mantenir informat el públic que té el dret a saber.


Com ho demostren les revoltes del nord d'Àfrica, els responsables polítics tenen un deure inexcusable davant del seu poble, i el primer, la credibilitat i l'honor. Com podríem doncs, en una democràcia europea, assentada i cabal, deixar passar informacions sobre activitats tan execrables com les que obren els nostres líders polítics?

Com a periodistes responsables tenim el deure d'explicar el que sabem, per molt dolorós que pugui ser i per terribles que siguin les seves conseqüències. Estan preparats els nostres polítics per acceptar les seves pròpies incongruències? Seran les xarxes socials les provocadores de la nostra pròpia revolució democràtica?

... la resposta als blogs, a les xarxes, i tots amb el deure de contrastar la informació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada